Wsparcie techniczne

Od 25 lat dostarczamy na polski rynek przemysłowy urządzenia i systemy dozujące. Prawie każdy projekt jest poprzedzony gruntowną analizą potrzeb i wymagań procesu produkcyjnego, w którym dostarczane maszyny mają pracować. Tylko w ten sposób możemy mówić o sukcesie naszych Klientów – wzrost wydajności produkcji, wzrost jakości produkowanych produktów, spadek braków i niepotrzebnych kosztów związanych z procesem produkcyjnym.

Jednak nasza współpraca nie kończy się w momencie dostarczenia zamówionej maszyny. Od wielu lat budujemy zespół i kompetencje, które pozwalają nam współpracować z naszymi klientami w dłuższej perspektywie czasowej. Nasz Dział Techniczny jest do Twojej dyspozycji.

Serwis

W ofercie wsparcia technicznego znajdziesz serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny. Dołożymy wszelkich starań aby maszyna jak najszybciej znów funkcjonowała. Możemy odwiedzić Was w zakładzie produkcyjnym, ale nie musimy. Maszynę do sprawdzenia/naprawy można wysłać do naszej firmy w Kole. Dysponujemy własnym magazynem części zamiennych i część napraw możemy wykonać od ręki, po wcześniejszej analizie i postawieniu diagnozy.

Konsultacje procesowe

Dostarczając system dozowania do naszych Klientów już na etapie testów zawężamy okno parametrów technologicznych, z jakimi będzie on pracował. Jednak doskonalenie procesu dozowania pozostawiamy już naszym Klientom, jako specjalistom od ich procesów produkcyjnych, gdyż to oni najlepiej wiedzą, jakie efekty chcą uzyskać, jakie będą dla nich najbardziej korzystne. .

Jesteśmy otwarci na dalszą współpracę z naszymi Klientami w postaci konsultacji procesowych. W trakcie tych działań, wspólnie z zespołem naszego Klienta szukamy najbardziej optymalnych parametrów procesu dozowania do danego procesu produkcyjnego.

Diagnostyka procesowa

Zakup nowej maszyny nie jest gwarancją zoptymalizowania danego procesu. Dlaczego? Proces dozowania jest często częścią większego, bardziej skomplikowanego procesu. Uruchomienie następnego wyrobu na linii to czasem jest następny, nowy proces, a nie powtórzenie poprzedniego. Jeśli chcesz ruszyć z nowym procesem od razu, to koniecznie skontaktuj się z nami. Nasz Dział Techniczny sprawdzi czy wybrane rozwiązanie spełni Twoje oczekiwania lub zaproponuje inne, bardziej wydajne rozwiązanie.

Okresowe przeglądy

Gdyby je robić naprawdę okresowo, to nieplanowane przestoje można zredukować praktycznie do zera! A nieplanowany przestój to ogromny koszt!  

Dr Deming uczył już w latach 50-tych dwudziestego wieku, że „Liczby oddające największe straty są bez głębokiej wiedzy nieznane i niepoznawalne. Nie wzbudzają podejrzeń, a księgowi uganiają się za drobnymi. 

Takimi największymi stratami są między innymi nieplanowane przestoje. 

Pomiar światła UV

W procesach, gdzie lampy UV są źródłem energii dla utwardzenia lakierów, farb, klejów itp. materiałów, warto regularnie sprawdzać stan urządzeń emitujących promieniowanie UV. Pamiętajmy, że źródło światła to nie tylko żarówka, która z czasem zużywa się i trzeba ją wymienić. Reflektory budzą się od oparów i kurzu, elementy potrafią się wykrzywić i wypaczyć gubiąc ogniskową… wiele czynników może wpłynąć na jakość Twojej produkcji!  

Jeśli nie chcesz kupować urządzenia za kilka tysięcy euro, zamów wyszkolonego Technika, który wykona dla Ciebie pomiary, a przy okazji zrobi diagnostykę źródeł promieniowania i zostawi Ci raport, który będzie „dowodem ubezpieczenia” w wypadku reklamacji od zatrudniającego prawników Klienta.  

Pomiar energii powierzchniowej

Energia powierzchniowa to parametr, o którym… chcielibyśmy nie wiedzieć. Bo możemy się nauczyć, że nasza powierzchnia pod lakierowanie, klejenie, uszczelnianie lub naklejki jest: 

  • Zakurzona,
  • Brudna,
  • Tłusta,
  • Nieaktywna,
  • Pokryta warstwą wilgoci.

Oczywiście, nie mówimy o zanieczyszczeniach widocznych gołym okiem. Mówimy o mikrometrach, nawet nanometrach. Ale to w tym wymiarze dzieją się rzeczy, od których zależy, czy wyprodukowany wyrób wróci z powodu odklejenia, łuszczenia lakieru, czy odpadającej naklejki.  

Jeśli chcesz znać efekty swoich procesów przygotowania powierzchni, a nie chcesz inwestować w profesjonalne lub laboratoryjne urządzenia, albo tylko się „przymierzasz” do ich zakupu, zamów wizytę konsultanta, który pomierzy, przeszkoli i podzieli się doświadczeniami z twoimi specjalistami od przygotowania powierzchni. 

Wideowsparcie

Zamiast kosztownego szkolenia, krótki film instruktażowy? To usprawnienie opracowane w czasie blokady 2020 roku. Klienci coraz częściej z niego korzystają, bo to szybszy i tańszy sposób na przekazanie informacji technicznych lub technologicznych.  

Wsparcie online

Wideowsparcie

Obecny czas ogłoszonej pandemii to czas w którym wiele aktywności wymaga zmian. Wiemy, że wiele zakładów produkcyjnych wciąż jest aktywnych, a polityka wewnętrzna ogranicza możliwość zaproszenia wsparcia technicznego na teren zakładu. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom naszym Klientów, dostarczając najlepszą wiedzę i praktykę, wprowadzamy nowy rodzaj usługi – wideowsparcie techniczne.

Jak to działa?

Jedną z rzeczy, która nas wyróżnia na rynku, to bogate laboratorium demonstracyjne, które jest do dyspozycji naszych Klientów. Dzięki różnorodnemu zapleczu produktów dostępnych w laboratorium demonstracyjnym możemy wspólnie z Państwem przeprowadzić wideo-wsparcie. Obydwie strony mogą pracować na tych samych lub podobnych urządzeniach i w ten sposób wspólnie przeprowadzić szkolenie z obsługi urządzenia lub maszyny, przeprowadzić serwis urządzenia itp.

Korzystamy z oprogramowania Microsoft Teams, które pozwala na stabilne wideokonferencje oraz na nagrywanie wizyty serwisowej. Dzięki temu możecie Państwo wrócić do spotkania przez określony okres czasu. Jeśli w Państwa zakładzie nie korzystacie z takiego oprogramowania, to nie stanowi to bariery. W spotkaniu można wziąć udział jako gość.

Jak to wygląda kosztowo?

Korzystanie z Microsoft Teams pozwala nam rozliczać się godzinowo za każdą rozpoczętą godzinę wsparcia naszego Działu Technicznego.

Aby otrzymać szczegółową ofertę na wideo-wsparcie zapraszamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta pod adresem csr@amb.pl

Części zamienne

AMB Technic prowadzi magazyn handlowy pozwalający na dostawę nawet kluczowych części zamiennych i różnego typu akcesoriów w ciągu 24h. W naszej ofercie posiadamy części zamienne, wymienne i elementy maszyn.

Zgłoszenie serwisowe

Zadzwoń lub wyślij zgłoszenie

e-mail: serwis@amb.pl

tel: 691 691 854

Jeśli jesteś zainteresowany naszym wsparciem technicznym, bądź masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu:

 

Edyta Sawicka

Specjalista ds. Obsługi Klienta