Pracuj z nami!
Cieszymy się, że zastanawiasz się nad dołączeniem do naszego Zespołu!
Mała podpowiedź na początek: zawsze bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia”, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.
W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowiska:
Asystent ds. Obsługi Klienta AMB Technic
1. Do kogo kierujemy to ogłoszenie?
Jeśli:
- lubisz pracę z ludźmi i cieszy Cię, kiedy słyszysz głos drugiego człowieka,
- rozwiązywanie problemów innych jest dla Ciebie w porządku,
- sytuacje stresujące są dla Ciebie okazją do rozwoju, a nie obciążeniem,
- zdobycie dużej ilości nowych informacji w krótkim okresie jest dla Ciebie przyjemnością,
- jesteś osobą dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,
- szybka i efektywna praca jest bliska Twojemu sercu,
- lubisz pracę biurową na open space i pracę z komputerem,
- interesuje Cię środowisko produkcji na terenie Polski,
…to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy bowiem pogodnej, komunikatywnej i chętnej do nauki osoby.
2. Dlaczego my? Kilka słów o AMB Technic
Jako AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o.o. od blisko 30 lat zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnych technologii do precyzyjnego dozowania w motoryzacji i produkcji urządzeń elektronicznych. Dzięki naszym produktom i usługom firmy produkcyjne na terenie Polski mogą pracować szybciej, efektywniej i oszczędzając swoje koszty produkcyjne. Nasz zespół liczy już ponad 30 osób i pracuje z firmami zlokalizowanymi zarówno w Polsce jak i zagranicą. Działamy w środowisku międzynarodowym obejmującym zarówno Europę, jak i Amerykę Północną.
3. Na czym będzie polegała Twoja praca?
Głównym celem Twoich działań będzie praca z Klientem, który już dokonał zakupu nowej technologii. Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci czuli się zaopiekowani nie tylko na etapie wdrożenia, ale również po sprzedaży.
W praktyce zakres Twoich obowiązków i odpowiedzialności będzie obejmował:
- kontakt z Klientem po sprzedaży, w tym ofertowanie części zamiennych i eksploatacyjnych, dodatkowych usług serwisowych czy szkoleń,
- opieka nad Klientem, który ma problemy z dostarczonym rozwiązaniem zarówno na warunkach gwarancji jak i po jej wygaśnięciu,
- pracę z systemem CRM i systemem ticketowym aby utrzymać historię kontaktu z Klientem,
- współpracę z członkami zespołu Opieki Klienta i pozostałymi Działami firmy, aby skoordynować działania względem Klientów,
- kontakt z naszymi Dostawcami celem aktualizacji oferty produktowej i znalezienia rozwiązania problemów naszych Klientów.
4. Czego oczekujemy?
Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:
- odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
- masz doświadczenie w pracy sprzedażowej i/lub posprzedażowej,
- wiesz na czym polega dobra komunikacja i jak znaleźć satysfakcjonujące dla wszystkich rozwiązania,
- wiesz co to Microsoft 365 i Intranet i wiesz czym się różni od pakietu biurowego Microsoft Office,
- pracowałeś z systemem CRM i systemem obsługi biletów,
- znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne pisanie e-maili i rozmowy telefoniczne,
Jest dla nas bardzo ważne, aby nowa osoba pasowała do już istniejącego Zespołu i „stylu bycia” AMB Technic, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.
5. Co oferujemy?
- pracę na pełen etat w formie umowy o pracę,
- pracę stacjonarną w siedzibie firmy AMB Technic w Kole,
- pracę wykonywaną od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (jesteśmy również elastyczni pod kątem godzin pracy),
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon służbowy, komputer, niezbędne oprogramowanie do realizacji zadań, zestawy słuchawkowe),
- ogromne możliwości rozwoju – dostęp do nowoczesnych technologii, wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań, szkolenia twarde (produktowe) i miękkie (negocjacje, komunikacja, itp.), dostęp do firmowej biblioteki książek, ebooków i audiobooków,
- pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zatrudniającej ponad 30 osób i już istniejącym zespole Obsługi Klienta,
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego, ubezpieczenia na życie.
Chcesz aplikować?
Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, to wyślij do nas swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@amb.pl
Rekrutacja odbędzie się w następujących etapach:
- Wybranie osób na podstawie przesłanych CV.
- Zaproszenie na rozmowę. Rozmowy personalne odbywają się w siedzibie firmy AMB Technic.
- Informacja odnośnie kolejnego etapu (pozytywna jak i negatywna).
Zastrzegamy sobie prawo do braku kontaktu z osobami, które nie zakwalifikowały się do pierwszych 2 etapów.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest AMB Technic Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Kole przy ul. Zakładowej 15. Dane zbierane są na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r i zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L. 2016 Nr 119, str. 1) oraz odpowiednio z innymi obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych.. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.