Pracuj z nami!

Cieszymy się, że zastanawiasz się nad dołączeniem do naszego Zespołu!

Mała podpowiedź na początek: zawsze bardzo mocno zwracamy uwagę na dopasowanie do naszego Zespołu i „stylu bycia”, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.

W tym momencie prowadzimy rekrutację na stanowiska:

Asystent ds. Obsługi Klienta AMB Technic

1. Do kogo kierujemy to ogłoszenie? 

Jeśli: 

  • lubisz pracę z ludźmi i cieszy Cię, kiedy słyszysz głos drugiego człowieka,
  • rozwiązywanie problemów innych jest dla Ciebie w porządku,
  • sytuacje stresujące są dla Ciebie okazją do rozwoju, a nie obciążeniem,
  • zdobycie dużej ilości nowych informacji w krótkim okresie jest dla Ciebie przyjemnością,
  • jesteś osobą dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,
  • szybka i efektywna praca jest bliska Twojemu sercu,
  • lubisz pracę biurową na open space i pracę z komputerem,
  • interesuje Cię środowisko produkcji na terenie Polski,

…to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy bowiem pogodnej, komunikatywnej i chętnej do nauki osoby.

2. Dlaczego my? Kilka słów o AMB Technic

Jako AMB Technic Dispensing Solutions Sp. z o.o. od blisko 30 lat zajmujemy się wdrażaniem nowoczesnych technologii do precyzyjnego dozowania w motoryzacji i produkcji urządzeń elektronicznych. Dzięki naszym produktom i usługom firmy produkcyjne na terenie Polski mogą pracować szybciej, efektywniej i oszczędzając swoje koszty produkcyjne. Nasz zespół liczy już ponad 30 osób i pracuje z firmami zlokalizowanymi zarówno w Polsce jak i zagranicą. Działamy w środowisku międzynarodowym obejmującym zarówno Europę, jak i Amerykę Północną.

3. Na czym będzie polegała Twoja praca? 

Głównym celem Twoich działań będzie praca z Klientem, który już dokonał zakupu nowej technologii. Bardzo zależy nam, aby nasi Klienci czuli się zaopiekowani nie tylko na etapie wdrożenia, ale również po sprzedaży.

W praktyce zakres Twoich obowiązków i odpowiedzialności będzie obejmował:

  • kontakt z Klientem po sprzedaży, w tym ofertowanie części zamiennych i eksploatacyjnych, dodatkowych usług serwisowych czy szkoleń,
  • opieka nad Klientem, który ma problemy z dostarczonym rozwiązaniem zarówno na warunkach gwarancji jak i po jej wygaśnięciu,
  • pracę z systemem CRM i systemem ticketowym aby utrzymać historię kontaktu z Klientem,
  • współpracę z członkami zespołu Opieki Klienta i pozostałymi Działami firmy, aby skoordynować działania względem Klientów,
  • kontakt z naszymi Dostawcami celem aktualizacji oferty produktowej i znalezienia rozwiązania problemów naszych Klientów.

4. Czego oczekujemy? 

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:

  • odpowiedziałeś TAK na wszystkie pytania z początku ogłoszenia,
  • masz doświadczenie w pracy sprzedażowej i/lub posprzedażowej,
  • wiesz na czym polega dobra komunikacja i jak znaleźć satysfakcjonujące dla wszystkich rozwiązania,
  • wiesz co to Microsoft 365 i Intranet i wiesz czym się różni od pakietu biurowego Microsoft Office,
  • pracowałeś z systemem CRM i systemem obsługi biletów,
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodne pisanie e-maili i rozmowy telefoniczne, 

Jest dla nas bardzo ważne, aby nowa osoba pasowała do już istniejącego Zespołu i „stylu bycia” AMB Technic, dlatego dokładnie zapoznaj się z opisem naszej kultury organizacyjnej i oceń, czy do nas pasujesz.

5. Co oferujemy? 

  • pracę na pełen etat w formie umowy o pracę,
  • pracę stacjonarną w siedzibie firmy AMB Technic w Kole,
  • pracę wykonywaną od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00 (jesteśmy również elastyczni pod kątem godzin pracy),
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy (telefon służbowy, komputer, niezbędne oprogramowanie do realizacji zadań, zestawy słuchawkowe),
  • ogromne możliwości rozwoju – dostęp do nowoczesnych technologii, wdrażanie nowych narzędzi i rozwiązań, szkolenia twarde (produktowe) i miękkie (negocjacje, komunikacja, itp.), dostęp do firmowej biblioteki książek, ebooków i audiobooków,
  • pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zatrudniającej ponad 30 osób i już istniejącym zespole Obsługi Klienta,
  • dofinansowanie do nauki języka angielskiego, ubezpieczenia na życie.
Chcesz aplikować?

Jeśli już wiesz, że to właśnie Ciebie szukamy, to wyślij do nas swoje CV i list motywacyjny na adres rekrutacja@amb.pl

Rekrutacja odbędzie się w następujących etapach:

  1. Wybranie osób na podstawie przesłanych CV.
  2. Zaproszenie na rozmowę. Rozmowy personalne odbywają się w siedzibie firmy AMB Technic.
  3. Informacja odnośnie kolejnego etapu (pozytywna jak i negatywna).

Zastrzegamy sobie prawo do braku kontaktu z osobami, które nie zakwalifikowały się do pierwszych 2 etapów.

Informujemy, że Administratorem danych osobowych jest AMB Technic Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Kole przy ul. Zakładowej 15. Dane zbierane są na potrzeby rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r i zgodnie z  rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz.UE.L. 2016 Nr 119, str. 1) oraz odpowiednio z innymi obowiązującymi przepisami ochrony danych osobowych.. Kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych jest konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.