Serwis – wsparcie techniczne

Od 25 lat dostarczamy na polski rynek przemysłowy urządzenia i systemy dozujące. Prawie każdy projekt jest poprzedzony gruntowną analizą potrzeb i wymagań procesu produkcyjnego, w którym dostarczane maszyny mają pracować. Tylko w ten sposób możemy mówić o sukcesie naszych Klientów – wzrost wydajności produkcji, wzrost jakości produkowanych produktów, spadek braków i niepotrzebnych kosztów związanych z procesem produkcyjnym.

Jednak nasza współpraca nie kończy się w momencie dostarczenia zamówionej maszyny. Od wielu lat budujemy zespół i kompetencje, które pozwalają nam współpracować z naszymi klientami w dłuższej perspektywie czasowej. Nasz Dział Techniczny jest do Twojej dyspozycji.

W jaki sposób możemy pomóc?

  • okresowe przeglądy maszyn,
  • serwisy prewencyjne,
  • gruntowane naprawy i remonty,
  • szkolenia z obsługi i utrzymania maszyn,
  • pokonywanie wyzwań procesowych,
  • przeprowadzenie audytów technologicznych istniejących procesów,
  • okresowy pomiar posiadanych lamp UV,
  • okresowy pomiar aktywacji powierzchni.

Możemy odwiedzić Was w zakładzie produkcyjnym, ale nie musimy. Maszynę do sprawdzenia/naprawy można wysłać do naszej firmy w Kole. Dysponujemy własnym magazynem części zamiennych i część napraw możemy wykonać od ręki, po wcześniej analizie i postawieniu diagnozy.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!

logo  ambtechnic academy

Wsparcie online

Wideo-wsparcie

Obecny czas ogłoszonej pandemii to czas w którym wiele aktywności wymaga zmian. Wiemy, że wiele zakładów produkcyjnych wciąż jest aktywnych, a polityka wewnętrzna ogranicza możliwość zaproszenia wsparcia technicznego na teren zakładu. Dlatego wychodząc naprzeciw potrzebom naszym Klientów, dostarczając najlepszą wiedzę i praktykę, wprowadzamy nowy rodzaj usługi – wideo wsparcie techniczne.

Jak to działa?

Jedną z rzeczy, która nas wyróżnia na rynku, to bogate laboratorium demonstracyjne, które jest do dyspozycji naszych Klientów. Dzięki różnorodnemu zapleczu produktów dostępnych w laboratorium demonstracyjnym możemy wspólnie z Państwem przeprowadzić wideo-wsparcie. Obydwie strony mogą pracować na tych samych lub podobnych urządzeniach i w ten sposób wspólnie przeprowadzić szkolenie z obsługi urządzenia lub maszyny, przeprowadzić serwis urządzenia itp.

Korzystamy z oprogramowania Microsoft Teams, które pozwala na stabilne wideokonferencje oraz na nagrywanie wizyty serwisowej. Dzięki temu możecie Państwo wrócić do spotkania przez określony okres czasu. Jeśli w Państwa zakładzie nie korzystacie z takiego oprogramowania, to nie stanowi to bariery. W spotkaniu można wziąć udział jako gość.

Jak to wygląda kosztowo?

Korzystanie z Microsoft Teams pozwala nam rozliczać się godzinowo za każdą rozpoczętą godzinę wsparcia naszego Działu Technicznego.

Aby otrzymać szczegółową ofertę na wideo-wsparcie zapraszamy do kontaktu z naszym działem Obsługi Klienta pod adresem csr@amb.pl

Wsparcie techniczne

 

Zadzwoń lub wyślij zgłoszenie

 e-mail: serwis@amb.pl

tel: 691 691 854

Jeśli jesteś zainteresowany naszym serwisem, bądź masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu:

 

Edyta Sawicka

Specjalista ds. Obsługi Klienta